V petek, 8. marca, smo se dijaki 2. letnikov gimnazije Srednje šole Josipa Jurčiča Ivančna Gorica ob 8. zjutraj z avtobusom odpravili v šolo v naravi. Dan smo začeli s kopanjem v Termah Čatež. Preizkusili smo več toboganov, jacuzzijev in dan popestrili z izvajanjem vodne aerobike. Po kopanju smo se ustalili in najedli v CŠOD Lipa v Črmošnjicah. Zatem smo se z avtobusom odpeljali do Muzejske hiše Semič in tam spoznavali zgodovino kraja ter si ogledali njihova arheološka odkritja. Prav tako smo se naučili nekaj novega o geološki sestavi belokranjskih tal in o tamkajšnji biotski pestrosti. Izvedeli smo veliko o življenju prednikov Belokranjcev in njihovi tradiciji. Po končanem ogledu smo se polni znanja vrnili v dom, se spočili in nato nadaljevali z delavnico pravična trgovina. Na delavnici smo razpravljali o boljšem načinu trgovanja, pomoči ženskam v revnejših državah in nerazvitem socialnem okolju. Po večerji so nam profesorji pripravili družabni večer, kjer smo se dijaki preizkusili v pantomimi. Smeha je bilo veliko, utrujenost pa še večja, zato smo se kmalu po deseti uri odpravili spat.

Naslednji dan smo se takoj po zajtrku odpravili na dveurni pohod do smučišča Gače. Po dolgi hoji v hrib in nazaj nas je v domu pričakalo okusno kosilo. Sledil je prosti čas, ki smo ga dijaki in profesorji preživeli z igranjem družabnih iger in športom. Zatem smo se razdelili po razredih in imeli delavnice, ki so se nadaljevale tudi naslednji dan. Pri angleščini smo spoznavali zgodovino in življenje angleških kraljev in kraljic, pri biologiji se sprehodili ob Divjem potoku in preučevali tamkajšnjo okolico, pri slovenščini pisali razredne himne, na delavnici teambuilding pa smo se dijaki medsebojno spoznavali in povezovali prek zabavnih iger. Zvečer smo se, seveda brez mobilnih naprav, zabavali ob igranju družabnih iger in pantomime ter ob rahlo deževnem vremenu zakurili ogenj, ob njem prepevali pesmi in pekli hrenovke.

Zadnji dan našega druženja v Beli krajini smo končali z delavnicami. Po kosilu smo se z avtobusom in s prtljago odpravili v Belokranjski muzej Metlika. Tudi tam smo se seznanili z zgodovino Bele krajine, in sicer od mlajše kamene dobe naprej. Vodičke so nam povedale veliko novega o tradicionalnih običajih v tej prečudoviti pokrajini. Po končanem obisku smo se izčrpani in polni novih doživetij vrnili domov.

N. Lukšič (2. b), M. Strah (2. c), L. Krevel (2. b) in N. Markovič (2. a)

(Skupno 283 obiskov, današnjih obiskov: 1)