Spoštovani starši.

V letu 2018 so v veljavo stopila nova pravila za vodenje in varstvo osebnih podatkov državljanov Evropske unije, ki so prinesle tudi nove pravice v povezavi z osebnimi podatki. Med pravicami, ki jih Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov (GDPR) ureja, so: pravica do dostopa do osebnih podatkov, pravica do popravka, omejitve obdelave, ugovora, pozabe, izbrisa in pravica do prenosljivosti podatkov, če zakon ne določa drugače.

Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov določa tudi obveznost upravljavcev (oseb, ki so odgovorne za obdelavo podatkov). Le-ti morajo zagotoviti pregleden dostop do osebnih podatkov in enostavno razlago načina obdelave ter hrambe podatkov posameznika.

Naša šola Srednja šola Josipa Jurčiča je upravljavec vaših osebnih podatkov in vašega otroka. Podatke zbira in obdeluje na podlagi Zakona o gimnazijah in Zakona o srednje strokovnem in poklicnem izobraževanju za izvajanje predpisanih nalog. Za vodenje vzgojno-izobraževalne in šolske dokumentacije na šoli uporabljamo rešitev eAsistent, ki jo razvija in upravlja pogodbeni obdelovalec, podjetje eŠola d.o.o. To podjetje je certificirano skladno z zahtevami mednarodnega standarda za informacijsko varnost ISO 27001.

V okviru eAsistenta za šolo je pripravljen GDPR portal, s pomočjo katerega boste imeli vpogled v lastne in otrokove osebne podatke ter pridobili vse ključne informacije o obdelavi podatkov. Ker želimo zagotoviti, da boste do vaših in otrokovih osebnih podatkov dostopali le pooblaščeni starši, morate svoj uporabniški račun najprej potrditi z varnostno kodo. Po uspešni potrditvi uporabniškega računa boste lahko preverili in vnesli tudi svoje ažurne kontaktne podatke, ki jih na šoli potrebujemo, da vas lahko obveščamo v nujnih primerih in o dogodkih v povezavi z vašim otrokom.
Kaj morate  storiti?

1. Varnostno kodo morate prevzeti osebno v šoli. Z osebnim prevzemom zagotovite, da bo koda izročena pravi osebi. Ob prevzemu kode boste prejeli navodila za potrditev uporabniškega računa. Navodila si lahko ogledate tudi na video predstavitvi: https://www.youtube.com/watch?v=FZtT7y-OqME

2. Na vrhu spletne strani www.easistent.com poiščite zeleni ščit VPIS KODE –> KLIK

3. Vpišite kodo, ki ste jo prejeli na šoli ter rojstni datum vašega otroka.

4. Potrdite kontaktne podatke (E-mail/Mobitel).

 

Prevzem dokumenta (kode) je možen na našim šoli vsak delovni dan  od 7.30 do 15.00, pri šolski svetovalni delavki oz. v tajništvu.

Lahko pa ga prevzamete tudi pri vašem razredniku na 1. roditeljskem sestanku, ki bo v torek 17. 9. 2019, ob 16.30. Vabilo za roditeljski sestanek dobite še pisno, domov ga bodo prinesli dijaki naslednji teden.

Žal vam teh varnostnih kod ne smemo poslati po pošti in dokler jih ne boste imeli in vnesli po predpisanem postopku v sistem, ne boste mogli uporabljati eAsistenta.

Še en link do Navodil za vnos varnostne kode v sistem eAsistenta: https://www.youtube.com/watch?v=FZtT7y-OqME

 

Hvala za razumevanje in lep pozdrav.
Milan Jevnikar, ravnatelj

(Skupno 2.573 obiskov, današnjih obiskov: 3)