Pouk na daljavo še kar traja in ni videti, kdaj bomo spet prišli v šolo.

Z velikim veseljem vam predstavljamo rezultate, ki so zelo vzpodbudni in šoli dajejo priznanje, da so naše usmeritve in delo prave in dobre.

V anonimni spletni anketi o delu na daljavo, o pogojih dela, primernosti organizacije, organizaciji pouka pri posameznih predmetih, pomanjkljivostih, željah in opombah dijakov …je sodelovalo 214 od 261 dijakov, torej visokih 82 %, gimnazijci v večjem (87 %) deležu, ekonomisti malo manj vestno (65 %).

Le 5 % (11 dijakov) je poročalo o pogostih težavah z internetom, a se nihče ni prijavil za izposojo mobilnega modema, ki jih imamo še na razpolago. Z drugo opremo dijaki nimajo težav, posodili smo jim 5 prenosnih računalnikov in 2 stacionarna računalnika ter nekaj spletnih kamer.

Okoli 60 % dijakov bi raje imelo običajen pouk v šoli, sicer pa 63 % dijakom ustreza pouk na daljavo, le 6–8 % jih je zapisalo, da pouka na daljavo ne marajo oziroma da imajo odpor do njega. Več kot 65 % dijakov pogreša stike s sošolci. 67 % dijakov meni, da učitelji ustrezno izbirajo vrsto komunikacije, 88 % je zadovoljnih z njihovimi jasnimi navodili in 60 % z odlično razlago. Le da je nalog občasno preveč, jih meni 78 %.

Ker na srednji šoli poteka tudi ocenjevanje znanja, večinoma ustno, občasno pa tudi druge oblike, smo dijake povprašali o samozadovoljstvu z ocenami. V oceni od 1 do 5 so svoje zadovoljstvo z doseženimi rezultati ocenili s 3,3, kar je vzpodbudno.

Zanimivo je, da so pri »ocenjevanju« predmetov, s katerimi so najbolj zadovoljni pri pouku na daljavo, skoraj večinsko izbirali matematiko in naravoslovne predmete. Med pohvalami, ki so jih dijaki zapisali, izpostavljam le nekatere:

Profesorji se nam res prilagajajo. Najbolj cenim predanost in zagnanost profesorjev. Profesorji delajo zelo lepe in čitljive zapiske, ki jih delijo z nami. Profesorji se trudijo z dobro razlago. Profesorji so razumevajoči in dostopni.

Zelo lepe in vzpodbudne izjave.

Je pa seveda tudi nekaj pripomb. Dijaki si včasih želijo manj obsežnih razlag nove snovi. Bojijo se, kaj bo, ko bodo prišli v šolo, da se ne bi pisna ocenjevanja skoncentrirala na prekratek čas. Včasih jim je odveč ustno ocenjevanje, raje bi imeli manj domačih nalog. Ker je naporno sedeti 7 ur za računalnikom, si želijo v dnevu kdaj kakšno uro manj. Vse to smo učitelji obravnavali in se bomo potrudili, da tudi tukaj najdemo skupni jezik, da se približamo željam dijakov.

Anketa je torej pokazala, da svoje poslanstvo dobro opravljamo tudi v teh težkih in nenavadnih časih. Zato sem zelo ponosen na svoje dijake in učitelje, ki skušajo s šolo na daljavo doseči kar največ, veselim se složnega sodelovanja profesorjev in dijakov. Prepričan sem, da bomo na ta način z minimalnimi primanjkljaji lahko nadaljevali delo »v živo«, v običajni šoli. Upam, da čim prej!

Nadaljujmo s sodelovanjem še naprej, spremljajte nas pri delu, spremljajte naše objave na spletu in v časopisih. Starši bodrite svoje otroke pri vestnem šolanju na daljavo …

Prihajajo prazniki, novoletne počitnice, ko bo čas za oddih po napornem dvomesečnem delu. Letos bodo prazniki drugačni. Vseeno si jih naredite lepe, posvetite se družini, drug drugemu. Sreča je v majhnih rečeh! Največjo si delimo z najbližnjimi in letos za kaj drugega kot to niti ne bo možnosti! Z upanjem, da se srečamo čimprej po novem letu, vcse prisrčno pozdravljam! SREČNO!

Milan Jevnikar, ravnatelj

 

(Skupno 201 obiskov, današnjih obiskov: 1)